Ai nevoie de o simplă prezență pe web sau de un website care îți va crește vânzările? Ce tip de afacere ai? Vânzările vin independent de prezența web a afacerii tale sau depind de website-ul tău (vizibilitatea în motoarele de căutare și webdesign-ul site-ului)?

photo-1430760903787-4d91bbf15384

Vom enumera tipurile de site-uri și prețurile aproximative ale fiecăruia, pentru ca tu să faci alegerea potrivită.

Asadar, website-urile pot fi:

• Blog
• Website de prezentare  
• Magazin Online 
• Website de conținut (știri/anunțuri) sau portal 
• Website educativ (al unui ONG sau pur si simplu site-ul unei campanii). Sunt site-uri complexe cu diferite functionalitati, de obicei sunt un mix intre un site de continut si un site de prezentare 

Costurile website-urilor sunt aproximativ egale în rândul studiourilor/agențiilor profesioniste ce îți oferă servicii de webdesign.

Ce este/cât costă un Blog?

Blogul este cea mai elementară prezență web. Aparținând persoanelor publice sau celor ce au ceva de spus, blogurile sun construite în jurul posturilor/articolelor care dețin 90% din conținut. Blogurile mai cuprind pagini „despre mine”, ”contact” și mai dispun de tag clouds, filtre, categorii ce împart aceste articole și ce oferă indexare motoarelor de căutare. Blogul conține și panoul CMS prin care administrezi/editezi/postezi conținut.
Un blog cu cerințe și aplicații speciale sau cu webdesign unic, poate trece de pragul comun al prețului de 150 Eur.
Blogul “adosat” unui site complex  vine să aducă noutăți în domeniu, posturi ce arată know-how-ul companiei, principii profesionale ale echipei etc.
Pret Blog:  De la 150 Euro
Comandă un blog util și rafinat care vorbește despre tine

Ce este/cât costă un site de prezentare profesional?

Website-urile de prezentare sunt structurate mai complex decât arhitectura unui blog și pot fi în scop personal, business; corporate; site de portofoliu sau site pentru o campanie. Fiecare din aceastea conțin în general ± 7 pagini dar pot ajunge și la 25 pagini dacă vorbim de un site corporate.

Meniul insumează clasicele home page, despre noi, servicii, subcategorii servicii, echipă, galerie imagini etc și aparțin (sau trebuie să aparțină) firmelor ce oferă servicii. Site-urile de prezentare de tip portofoliu au structura siteului adaptata pentru vizualuri, sunt ca niște galerii complexe și folosesc fotografiilor, artiștilor vizuali etc
Tot site-uri de prezentare sunt și cele corporate, website-uri ce aparțin marilor companii ce își prezintă serviciile, produsele, echipa, valorile etc, cerând structuri complexe la care se pot adăuga aplicații să zicem social media sau o hartă dinamică, formulare personalizate, galerii foto speciale etc.
Structura unui site de prezentare trebuie întotdeauna să fie unică, conform afacerii, și să ajute imaginea companiei, nu să o afecteze.
Prețul unui web site standard de prezentare porneste de la 250Euro, dar în funcție de cerințele beneficiarului ajunge și la 3000 Euro.
Comandă un site web util și rafinat în care îți regăsești afacerea

Ce presupune/cât costă un magazin online profesional?

Magazinele online sunt website-uri ce se învârt în jurul acțiunii de cumpărare. Pe lângă paginile clasice/statice (despre noi, cum cumpăr, oferte, contact) se adaugă “pașii de cumpărare”, ceea ce mărește substanțial timpul de programare și implicit face ca un magazin virtual profesional să porneasca de la prețul de 450 Euro.
Apoi, se ține cont în principal de numărul categoriilor și subcategoriilor produselor, de numărul produselor, de panoul de administrare (CMS), de funcționalitățile și designul personalizate, de cât de prietenoasă este finalizarea comenzii și nu în ultimul rând de optimizarea SEO de bază (opțional dar recomandat).

Funcționalitățile țin de fiecare afacere dar opțiuni ca: filtrarea produselor, contul meu, tipurile de plată, stocul, produsele promovate, politicile de discount, legăturile cu rețele de socializare s.a.m.d ar trebui să fie obligatorii pentru un magazin online dacă dorești să îți aducă profit.
Prețul poate crește atunci când pe lângă cele menționate mai sus se doresc și: comentarii și aplicații în pagina de detaliu a produselor, vizibilitatea tranzacțiilor, alerte diverse s.a.m.d

Preț magazin online cu functionalități standard*: Porneste de la 450 Euro și crește pe mai multe praguri, un prag de mijloc fiind 1000 Eur, iar pragurile următoare ajungând cu ușurință la 3000 Euro

*Atenție: prin funcționalități standard înțelegem incluse în bugetele de mai sus “poze multiple per produs”, “istoricul comenzilor”, “alerte și confirmări ale produselor din coș”, “finalizarea comenzii”  și un User-Experience care funcționează perfect fără o pagină aparent “opțională” dar pe care trebuie de fapt să o adăugați bugetului, pentru ca potențialii Dvs. clienți să cumpere produsele!

Comandă un magazin online unde cumpărătorii achiziționează ușor

Hai să bem o cafea împreună și să îți explic în detalii de ce ai nevoie de web site (landing page) și promovare online pentru busines-ul tău.

P.S. Nu uita să te abonezi la www.businessmarket.md aici:  https://www.facebook.com/businesmarketmd/

Expertul afacerilor tale!