LOGO DESIGN
Esti la începutul unui business sau dorești să îți reorganizezi imaginea de brand a celui existent? Ai făcut deja ceva schimbări pe partea administrativă și crezi că este timpul ca și imaginea să fie updatata la noile schimbări? Ce ar fi să începi cu creare logo firma ?
Logo –ul este cel care înainte de toate vorbește despre brand –ul tău. Logo –ul este acea imagine reprezentativă, care va ramâne intipărită în mintea consumatorilor, ca fiind imaginea ta de brand. Pentru creare logo firmă, ai nevoie de o echipa implicată, care să îți transpună digital, formele și cromatica reprezentativă brand –ului tău.
Logo –ul poate fi sub formă de text, de imagine sau o combinație între cele două. Acest ansamblu de forme va fi utilizat în campaniile tale de marketing sau pe orice suport reprezentativ brand –ului tău, așadar acordă o mare atenție asupra formei finale ale logo –ului.
Dacă ești în căutarea unui grafician pentru creare logo firmă, ai venit la locul potrivit! Noi platforma www.businessmarket.md îți propunem prețuri corecte, pentru creare logo firmă, în cel mai scurt timp de la stabilirea brief –ului!
GRAPHIC DESIGN
Transmite mesajul cheie al companiei tale! Creativitatea si profesionalismul echipei noastre se oglindesc în mulțumirea clienților noștri. Oferim servicii complete de graphic design și oferim mereu idei noi privind tendințele moderne în branding.
Corporate Identity & Branding Design
- Cărți de vizită
- Tricouri cu logo-ul imprimat
- Foi cu antet
- Afișe
- Postere
- Catalog
- Calendar
- Flyere
- Cărți poștale
- Broșuri
- Plicuri
- Bannere
BRANDING
Primele două lucruri care contează pentru o afacere sunt cum o începi și ce imagine îi creezi. Într-adevăr, se zice că aspectul nu contează, însă de multe ori, în afaceri, prima impresie îți poate aduce și primul client.
Pornind de la siglă, carte de vizită, site web sau magazin online și până la cum vă sunt ambalate și promovate produsele, serviciile, fiecare amănunt contează. De la alegerea culorilor și formelor pâna la cum vă vindeți, fiecare pas e important. Clientul nu iartă, el vede, analizează și alege!
Serviciul de “Branding și Rebranding” vă poate construi de la zero sau reface imaginea dumneavoastră ca societate, marcă, site web, magazin online, blog, produse și servicii. Împreună le putem organiza și reorganiza pentru a ajunge acolo unde trebuie.
Gândim din perspectiva business-ului și a rezultatelor pe termen lung. Vedem în fiecare client un partener de drum, un prieten de business. De aceea, ne atașăm de brandurile pentru care lucrăm și transformăm orice job într-o misiune personală de a găsi și implementa soluțiile strategice și creative care să ducă la creșterea brandului respectiv. La toate punctele de contact cu brandul. Offline și online.
ÎNREGISTRARE MARCĂ
În cadrul unei companii, înregistrarea unei mărci este extrem de importantă. Prin acest proces se protejează imaginea companiei, unicitatea produselor acesteia și există siguranța că nimeni altcineva nu poate copia elementele de identitate. Marca înregistrată te ajută să te diferențiezi față de competitori, să comunici coerent către clienții tăi și să îți consolidezi brand-ul, iar cel mai important factor este că vei oferi credibilitate și vei avea un element de identitate protejat după care să te recunoască consumatorii.
Care sunt beneficiile înregistrării unei mărci?
- Stabilești identitatea comercială a companiei tale;
- Consolidezi poziția companiei tale pe piață;
- Aduci valoare afacerii tale;
- Diferențiezi produsele tale de cele ale competitorilor;
- Îți protejezi marca pe o perioadă de lungă durată;
- Previi încălcarea drepturilor de folosire a elementelor tale de branding.
Ce poți înregistra?
- Marcă verbală – o denumire, un slogan, formată/format dintr-unul sau mai multe cuvinte;
- Marcă figurativă – un element grafic care nu conține litere sau cifre;
- Marca combinată – atât elemente grafice, cât și elemente verbale;
- Marca tridimensională – forma unui produs, a unui ambalaj sau orice alt semn specific tridimensional;
Branding-ul reprezintă schimbare. Un produs sau un serviciu nu se mai pot baza doar pe calitate și preț pentru diferențiere, deoarece acestea au atins o cotă standardizată în aproape toată piața. Pentru a atrage și a menține clientul, acum ai nevoie de un alt mod de diferențiere: legătura emoțională. Decizia de cumpărare este influențată considerabil de percepția cumpărătorului asupra brand-ului respectiv. O percepție pozitivă în subconștientul clientului poate să ducă la cumpărare și recumpărare, indiferent de nivelul de calitate si preț al brand-ului.
Ne plac antreprenorii care își iubesc brandurile mai mult decât mașinile pe care le conduc și investesc în viitorul brandului lor. Lucrăm cu antreprenorii deschiși care cred că brandul este o importantă carte de vizită pentru profitul businessului lor.
Ne place să credem că adevarata șansă a Moldovei stă în puterea noastră de a rafina branduri moldovemești care sunt pe piată, și de a le face mai seducătoare, mai dorite, mai vândabile și mai profitabile.