ÎNFIINȚARE AFACERE
Procesul de creare a societății comerciale este destul de anevoios și necesită mult timp. BusinessMarket.md înființează firma pentru tine. BusinessMarket.md preia și simplifică procesul de activitate a firmei tale, cu acest serviciu vei evita neplăcerile și pierderile financiare cauzate de întocmirea necorespunzătoare a documentației necesare înființării și funcționării societății comerciale.
Activitatea de antreprenoriat poate fi practicată sub următoarele forme organizatorico-juridice:
- Întreprindere individuală / Î.I.;
- Societate cu răspundere limitată / S.R.L.;
- Societate pe acțiuni / S.A.;
- Societate în nume colectiv;
- Societate în comandită;
- Cooperativă de întreprinzător;
- Cooperativă de producție;
- Întreprindere de arendă.
Cele mai frecvent întâlnite forme organizatorico-juridice ale întreprinderilor în Republica Moldova sunt:
- Întreprindere individuală / Î.I.;
- Societate cu răspundere limitată / S.R.L.;
- Societate pe acțiuni / S.A.
MODIFICARE AFACERE
În cadrul activității parvin necesități care impun urgentarea unor modificări și completări în cadrul societății comerciale. BusinessMarket.md oferă cele mai rapide și eficiente soluții pentru următoarele acțiuni :
- Majorare capital social;
- Schimbare sediu social;
- Cooptare asociat nou în firmă;
- Retragere asociat;
- Schimbare administrator firmă;
- Reducere capital social;
- Schimbare denumire firmă;
- Modificare obiect de activitate.
LICHIDARE AFACERE
BusinessMarket.md se va ocupa de pregătirea tuturor actelor necesare privind lichidarea unei companii pentru a le prezenta la Camera Înregistrării de Stat. Dosarul va include:
- Cererea de înregistrare a suspendării activității, conform modelului aprobat de organul înregistrării de stat;
- Hotărârea organului competent al persoanei juridice privind suspendarea sau reluarea activității;
- Actele de constituire;
- Copia avizului de suspendare sau reluare a activității persoanei juridice, publicat în Monitorul Oficial al Republicii Moldova;
- Ștampila (ștampilele) persoanei juridice;
- Avizul Comisiei Naționale a Pieței Financiare – pentru participanții profesioniști la piața financiară ne-bancară;
- Documentul ce confirmă achitarea taxei de înregistrare.
PERFECTARE CONTRACTE
- Asistenţă şi consultanţă juridică în orice aspecte ale activitații de zi cu zi a companiei;
- Audit juridic – evaluare de riscuri inclusiv economice ale încheierii contractelor pentru client;
- Elaborarea ofertelor şi/sau acceptarea ofertelor, negocierea ofertelor; elaborarea contractelor și antecontractelor, actelor de predare primire, anexelor, proceselor verbale;
- Negocierea contractelor cu oponenții clientului; asistenţă la renegociere, revizuire, reziliere și orice alte tipuri de desfacere a contractelor, situaţii de forță majoră etc.);
- Asistenţă la traducerea, certificarea, autentificarea și înregistrarea contractelor.
Înregistrarea tuturor tipurilor de entităţi juridice (S.R.L., S.A., Î.I., etc.) este unul dintre domeniile noastre de activitate. Înființarea noii întreprinderi este efectuată în conformitate cu legislaţia în vigoare a Republicii Moldova şi se efectuează în cel mai scurt timp posibil.
Oferim maximul în domeniu: de la înregistrarea întreprinderii, elaborarea tuturor actelor necesare pentru activitate, efectuarea înregistrarii la toate autorităţile publice – pînă la suportul juridic complet al companiilor. Vă garantăm că o abordare individuală pentru fiecare caz de înregistrare a noii întreprinderi şi o înaltă calitate de prestare a serviciilor sunt principiile noastre cheie.
La înfiinţarea societăţii este deosebit de important de a lua în calcul numeroase aspecte legate de specificul activitățiii comerciale, interesele și obiectivele fondatorilor, precum și de pregăti în mod corect actele necesare înfiinţării. Platforma Business Market vine în sprijinul Dumneavoastră pentru a vă asigura un start bun în mediul de afaceri oferindu-vă o gamă largă de servicii juridice.
În acest domeniu, oferim urmatoarele servicii:
- Înregistrarea persoanelor juridice;
- Înregistrarea modificărilor operate în actele de constituire ale intreprinderii;
- Înregistrarea reorganizării persoanelor juridice;
- Înregistrarea suspendării activităţii persoanelor juridice;
- Lichidarea persoanelor juridice;
- Perfectarea contractelor.
Primele aspecte de luat în considerare la înființarea:
- ACTIVITATEA COMPANIILOR
În momentul înregistrării unei firme este foarte important să se ţină cont de genurile de activitate pe care le va desfăşura viitoarea afacere. Acesta este un aspect important de care depinde nu doar dorinţa fondatorului de a crea o nouă companie, dar şi viitorul profit din activitate.
- ADRESA JURIDICĂ A FIRMEI
Pentru a înregistra o companie este necesar să fie indicată şi adresa juridică. În calitate de adresă juridică poate fi folosită adresa de domiciliu a fondatorului sau adresa unui imobil care se află în proprietatea acestuia. De asemena poate fi folosită şi adresa unei încăperi care este arendată în baza unui contract de la terţe persoane atît fizice, cît şi juridice. La această etapă este important să se ţină cont de numărul de filiale, oficii secundare, puncte de lucru care vor fi necesare în viitor. Astfel pentru a minimiza cheltuielile este important să se ţină cont de aceste aspecte.
- DENUMIREA COMPANIEI
Al treilea pas este alegerea unei denumiri pentru viitoarea firmă, numele trebuie verificat şi bronat la Camera Înregistrării de Stat. Este corect să avem în palmares mai multe denuri, în dependentă de preferinţă, deoarece este posibil ca anumire denumiri să fie deja utilizate. De asemenea este important să evităm utilizarea denumirilor triviale (cum ar fi de exemplu nume proprii Andrei, Leonid, Pavel etc.). În cazul în care totuşi se doreşte utilizarea numelor priprii sau a altor elemente uzuale, se recomandă ca acestea să fie înregistrate în combinaţie cu o serie de cuvinte deosebite.
De ce să utilizezi platforma www.businessmarket.md?
E TIMPUL SĂ ÎNCEPI CEVA MĂREȚ! SOLICITĂ OFERTĂ