Conținutul video este o componentă importantă în social media, în special pe Facebook, iar afacerile online se pot folosi de asta pentru a face profit. Dar cum poți să generezi conținut video cu bani puțini ? O firma mică, un magazin online cu un mic buget și personal redus nu-și permite să angajeze profesioniști pentru videoclipuri însă nici nu este necesar. Iată câteva sfaturi despre cum poți face conținut video cu bani puțini.

Înainte de a face un videoclip trebuie să știi cum trebuie să arate acesta. Conținutul video filmat cu telefoanele mobile poate fi folosit în rețele de socializare cu condiția că imaginiile să fie clare iar discursul să se audă bine. De altfel, consumatorii de social media preferă videoclipurile originale, relaxate, în defavoarea celor bine regizate.

Într-o afacere sunt foarte importante autenticitatea și sinceritatea; clienții doresc să facă afaceri cu oamenii, nu cu brandurile. Consumatorii doresc să vadă partea umană a mărcii iar videoclipurile sunt o modalitate perfectă de a o arăta.

Pentru a economisi timp poți refolosi conținutul vechi. Mai exact, identifică postările mai vechi care au avut cele mai multe vizualizări și înregistrează-le într-un format video.

Caută  asemănări între postări de genul: cele mai interesante tutoriale, analize ale industriei pe care o reprezinți sau momente din spatele scenei. De asemenea, poți crea câteva videoclipuri care evidențiază avantajele produsului tău sau le poți  compara cu cele ale concurenței

Este foarte important și este de reținut faptul că durata unui videoclip trebuie să fie de maxim 5 minute, – ideal ar fi 3 minute. Asta te obligă să concentrezi informațiile importante dar, în același timp, te ajută să păstrezi atenția spectatoriilor pe durata întregului videoclip.

Cele mai recente studii au arătat că: 

80%

dintre oameni vizionează un videoclip cu o durată de 3 minute

50%

dintre spectatori vizionează un video între  5 și 10 minute

40%

vor privi până la final un video care durează mai mult de zece minute

În cazul în care ai foarte multă informație și nu poți reduce mărimea videoclipului la mai puțin de 30 de minute, poți să împarți conținutul în trei serii video de câte 10 minute.

Înregistrează conținutul video cu o cameră foto sau cu telefonul mobil și evită aplicațiile. În acest fel, vei avea un control mai mare asupra montajului videoclipului dar și libertatea de a-l încărca în mai multe rețele.

  • Cumpără-ți o cameră foto decentă – prețurile variază intre 2000 de lei și 4000 de lei
  • Când filmezi vorbește cu voce tare astfel încât conținutul să se audă natural
  • Găsește câțiva oameni care se simt confortabil în fața unei camere.
  • Creează și experimentează
  • Odată ce ai conținutul video și ești mulțumit de rezultatul final, încărcă-l pe toate platformele de socializare pe care activezi
  • Publică conținutul video și pe site-ul care îți prezintă afacerea. Videoclipurile YouTube încorporate pe site-uri sau pe bloguri îmbunătățesc SEO.
  • Nu trebuie să produci multe videoclipuri. Folosește timpul și analizează care sunt reacțiile publicului tău, care sunt beneficiile și rezultatele. Poți crea doar două clipuri video pe lună, pentru o afacere online este suficient conținut video. 

Sursa: entrepreneur.com


P.S. Nu uita să te abonezi la www.businessmarket.md aici:  https://www.facebook.com/businesmarketmd/

Expertul afacerilor tale!